Sklep internetowy, działający pod adresem www.e-go.pl, prowadzony jest przez firmę
Ponnuki Małgorzata Czaplik, 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. Głowackiego 5B/6.
NIP: 887-138-52-37,
REGON: 240148917
nr konta ING Bank Śląski
22 1050 1070 1000 0022 9530 0046
Regulamin sklepu
- Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
- Zamówienia są przyjmowane przez strony www.e-go.pl. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - w następnym dniu roboczym po złożeniu zamówienia,
b) w przypadku zamówień płatnych przelewem - w chwili dotarcia przelewu opłacającego zamówienie na konto sklepu. - Klient może wycofać złożone zamówienie e-mailem pod adresem sklep@e-go.pl
- Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane, ale może z niego zrezygnować odmawiając odbioru.
- Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili potwierdzenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
- Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.
- Towary chwilowo niedostępne w naszym magazynie można niezobowiązująco zamówić e-majlem. Poinformujemy o spodziwanym terminie dostawy oraz ponownie - o ich dostępności. Czas dostawy towarów z Azji może wynosić nawet kilka miesięcy.
- Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + czas dostawy.
Przesyłki dostarcza Poczta Polska, czas dostawy 2 - 4 dni lub firma kurierska DPD, czas dostawy 24h w dni robocze.
- Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
- przy odbiorze: należność pobiera listonosz lub kurier,
- przelewem bankowym na konto sklepu. - Przesyłki zagraniczne mogą być opłacane tylko przelewem.
- Zgodnie z ustawą "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. - Zwracany towar należy odsyłać starannie zapakowany. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
- Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.
- Reklamacje.
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien skontaktować się z obsługą sklepu mailem lub telefonicznie 693602296 i poczekać na rozpatrzenie reklamacji ewentualnie instrukcję jak odesłać go pod adres sklepu
Ponnuki Małorzata Czaplik, ul. Głowackiego 5B/6, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki / rozpatrzeniu reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od ich wpłynięcia.
Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. - Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.